Krafty Kuts csodálatosnak tartja, és az egyik kedvenceként emlegeti Magyarországot - BackstageBass

Írta: borso.

Krafty Kuts csodálatosnak tartja, és az egyik kedvenceként emlegeti Magyarországot

2012.05.18. 11:08


Krafty Kuts szíve csücske a soul, a funk, a hiphop, a break, imádja Magyarországot és a korallhalat, és ha még nem lenne elég a titkos információkból, akkor nézd meg a kedvenceit, meglepően szép emlékei lehetnek a hazai fellépésekről. Ja, és május 19-én a Corvintetőn játszik!
 

www.facebook.com/KraftyKutsOfficial

www.kraftykuts.com

www.soundcloud.com/kraftykuts



Könyv

Nem olvasok könyveket, nincs türelmem hozzá. Találtam már többet, ami tetszene, de inkább csinálom a dolgom vagy a gyerekeimmel focizok.



Film

A The Avengers, The Grey, Contraband, Midnight in Paris, We bought a Zoo, The Hunger Games című filmeket mostanában láttam. The Avengers lett a kedvencem .... szerettem, mert szórakoztatott.
 

 

 






Kocsma, klub, étterem

Klubokban töltöttem az életem nagy részét, de amiket kedvelek azok a Villa Perthben, az A38 Budapesten, a Roxy Prágában, az Avalon LA-ben, a Zirca Szingapúrban...húú, még nagyon sokat tudnék megemlíteni. Éttermek közül szeretem a Zushi Sushi és a Hurricanes Sydneyben, a Jean Georges Sanghajban (elképesztő a francia kaja). És van egy étterem Cairnban (Ausztrália), ahol korallhalat szolgálnak fel, de a feleségem készíti a legjobban, otthon szoktam enni, nagyon szeretem.



Zene

Nem sokat változott a zenei ízlésem az utóbbi időben, a szabadidőmben, amit hallgatok az soul, funk, jazz, hiphop, break és drum n bass. De bejönnek még  a DJ mixek is, amit Jaguar Skills, Spinbad, A.Skillz, Featurecast csinál, őszintén mondom, hogy néhány DJ nagyon ügyes.

 





 



Krafty Kuts üzent a magyar közönségnek: Magyarország határozottan az egyike azoknak a kedvenc helyeimnek ahol eddig jártam a világon, minden alkalommal csodálatos volt, legyen szó fesztiválról vagy buliról. Az emberek tudják, hogyan kell jól érezni magukat, nagyon jó kapcsolatokat építettem a magyarokkal. Mindig élmény Budapesten játszani.

 

A BE MASSIVE bemutatja: KRAFTY KUTS (UK, Fingerlickin' Records) @
Corvintető

2012. május 19. (szombat)

Fellépők:

22:00 MIra
23:00 Stefan aka Kid Panel, Lucky 23
01.30 Krafty Kuts (UK)
03.00 Metha
04.15 Pryus Vs Krueger (Ninjabreakz)

Házigazda: Metha (Antropos.hu, Adidas Originals, BURN)

 

Saját videóit szívesen ajánlja, ezzel a kis szöveggel együtt: Van egy pár videóm, de most a legutóbbit ajánlom, a Poundinget, ez az, amire a legbüszkébb vagyok, hiszen amellett, hogy low budget klip, engem mutat be, a valódi énemet. Még nagyon szeretem az első klipemet, a Bass Phenomenont, ami szintén kis költségvetéssel készült.




 

 

Szólj hozzá!

Címkék: krafty kuts

A bejegyzés trackback címe:

https://backstagebass.blog.hu/api/trackback/id/tr304523592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása