Rozé fröccs mellett születnek a dalok - Szilárd kedvencei - BackstageBass

Írta: borso.

Rozé fröccs mellett születnek a dalok - Szilárd kedvencei

2013.06.13. 11:32

szilard_2013_.jpg


www.szilard.net


www.facebook.com/SZILARDmusic



"Mindenki azt kérdezi tőlem, hogy van-e erre időm a Quimby feszített tempója és időbeosztása mellett. Komolyan nem értem őket. Az, amit mi csinálunk, egy bányász életéhez képes lófitty. A zene számomra szerelem és szórakozás. Az ember gyerekkorában beleszeret, aztán egy életen át élvezi a vele való létet. Ha nem próbán vagyok, akkor a fejemben köröző dallamokat fütyülöm, vagy játszom otthon a zongorán. Így jöttek létre az új dalok is. Az egyik egy borozó pincéjében hajnalban - mégpedig  rendhagyó felállásban. Nyilván, én ültem a zongora mögött, Dorina a mikrofonnál mesélte az életét, Porkoláb Tamás (Egér) pedig a dobokat püfölte, róla azt kell tudni, hogy a Quimby koncertek világításáért felel már vagy 10-15 éve. Szóval itt rögzítettem a Lám lám! című dalom első demóját a telefonommal, amiből aztán fél évvel azután dal lett. A Sosincs ismétlés című számot Dorinával ketten raktuk össze. Hozott egy alapötletet, amit én apránként továbbgondoltam, majd egy nyári vasárnap este jó néhány rozé fröccs mellett összeraktunk. Hát, így élünk mi, és még koránt sincs vége..." - meséli Balanyi Szilárd.

 

Ha szeretnél folyamatosan értesülni kedvenceid kedvenceiről, kövess minket a Facebookon is: Backstage Bass Facebook oldal



KÖNYVEK

Örkény István



FILMEK

Batman



KOCSMA, KLUB, ÉTTEREM

Szatyor

Hadik



FESZTIVÁL

VOLT fesztivál



ZENE

Muse, Depeche Mode, Andy Allo, Norah Jones

 



És a már emlegetett új dal:

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene ajánló szilard

A bejegyzés trackback címe:

https://backstagebass.blog.hu/api/trackback/id/tr825346582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása